Sportosan indult az ősz

Egyesületünk vezetőségi tagja Pesti Györgyné, aki mindezek mellett lelkes kerékpározó. Minden évben megszervezi a Balaton körüli nyári kerékpár túrát, amit aztán hamarosan követ egy őszi a Tisza tó körül.

Nem volt ez másképpen az idén sem. A lelkes kis csapat szeptember elején újra nyeregbe pattant, és sikeresen teljesítették is a távot. A két napos program  nem csak a sportról, hanem a kikapcsolódásról, a feltöltődésről is szól. Köszönet Mártinak a lelkes szervezésért, és gratuláció mindenkinek, aki ilyen módon is sokat tesz egészségéért.

Az idén a gyermekek is csatlakoztak a sportos életmódot választók táborához, hiszen szeptember 21-én egyesületünk vezetése egy Mátrai túrát szervezett a Zétácska gyermeknéptánc csoport tagjainak. Soha Márton képviselő rögtön csatlakozott hozzánk, és vállalta, hogy kis busszal elvisz minket a Sástóhoz. Jelentős segítséget nyújtott a finom bográcsgulyás elkészítéséhez is. Természetesen hívtunk vállalkozó kedvű szülőket is, akik megosztották erejüket: volt aki az ebéd készítését vállalta, volt aki a túrázás nehézségeivel birkózott. Mi a gyermekekkel Mátrafüredtől gyalogtúrával készültünk elérni a Sástóhoz, ámde ember tervez… Telt, múlt az idő, és mi még mindig csak mentünk felfelé és csak mentünk, és csak mentünk. Még szerencse, hogy kis táncosaink igazi edzett csemeték, akik nem nyafogtak, csak mentek rendületlenül. Persze ehhez hozzájárult a csodás környezet, a napsütés. Ennél szebb kirándulási időt nem is választhattunk volna. Tehát a túra útvonal nem ismerete nemhogy elvette volna a kedvünket, még dalra is fakadtunk. Azért hozzátartozik az igazsághoz, hogy megkönnyebbültünk, amikor meghallottuk a főúton közlekedő autók hangját. A ránk váró felnőtteknek elmondtuk, hogy valahol Mátraháza és a Sástó között vagyunk, jöjjenek értünk kocsival. Jött is Szekeres János bácsi, Soha Marci bácsi és Juhász apuka. Így aztán mindannyian nagyon gyorsan az adrenalin parknál találtuk magunkat, ahol a gyerekeket Marci bácsi meghívta egy kis vonatozásra. nem is csoda, hogy ennyi élmény és izgalom után jólesett a finom ebéd, melyet a Sástónál ránk váró felnőttek forrón tartottak nekünk. Az ebéd után, miután mindenki jól lakott, a gyermekek megnézték a tavat, és egy kis játékra is volt idő. Mivel azonban már régen túlléptük a tervezett hazatérési időt, buszra szálltunk, de még mindig nem hazafelé siettünk. Gyöngyösön megálltunk, és egy fagyira meghívtam kis táncosokat és az ott lévő felnőtteket. A fagyizás után aztán már tényleg haza indultunk.

Egy nagy öleléssel búcsúztunk, kicsit fáradtan, de egy kellemes mátrai kalandtúra után.

Bízom benne, hogy a sok gyaloglás senki kedvét nem vette el, és még máskor is eljönnek velem egy ilyen kalandos útra.